8 Mart 2013 Cuma

özlemiyorum seni


  • özlemiyorum seni sevgilim resimler var. birde gitarım.
    özlemiyorum seni sevgilim. şarkılarım var.
    arada bir özlem çöreklenmiyor değil yüreğime.
    o zaman biriktirdiğim resimlerine bakıyorum.
    birde en çok sevdiğim gitarımı alıyorum elime sarılıyorum ona sıkı sıkı sanki senmişsin gibi.
    sen sevdirdin bana o lanet gitarı. senin aşkınla öğrendim çalmayı.
    özelmiyorum seni sevgilim.
    kahvem var çikolatam var.
    öyle uzaksın ki, öyle yoksun ki.
    aslında öyle yakınsn ki öyle varsın ki,
    öyle sıcaksın ki.
    bak elimi koydum yüreğime atan her ritim sensin.
    özlemiyorum ki seni sevgilim.
    şarkılarım var. mesajların var.
    beklntilerim var. geleceksin diye.
    hani diyorsun ya bana
    mulaka geleceğim sana
    işte o benim en büyük umrudum sevgilim.
    özlemiyorum seni sevgilim
    resimlerin var yemyeşil gözlerine bakıyorum. içime doğuyorsun o an.
    biliyorum başkaları da var. ama biliyorum sende bir parça özel oldğumu.
    ve biliyorum benim kadar olmasa da beni sevdiğini.
    özlemiyorum seni sevgilim. çünkü yazıyorum sürekli.
    seni yazıyorum. seni buluyorum ben herşeyde.
    ben mutluyum ya kıskanıyorsun. biliyorum yanıma uzanan sen ol isterdin.
    elimi tutanın sen olmasını isterdin.
    sabah gözlerime ilk bakan sen ol istiyordun.
    biliyorum bizim için umut yok segilim.
    o yüzden umuttan uzak bakıyosun bana. hep uzaklaşıyorsun benden.
    bende de yok umut bende birşey diyemiyorum sana.
    gizlim saklım yaram gözyaşımsın.
    bliyorum artık bu yaştan sonra olmayacak senin gibi.
    aramıza mesafeler, uzaklıklar imkansızlıklar ve yıllar var.. ben biraz senden önce geldim dünyaya. keşke yanında ki be olsadım. bir kaç gün sonra kavuşağın sevgilin ben olsaydm.. sarıldığın öptüğün kokladığın ben olsaydım..
    keşke seninle aynı yılda doğsaydım. keşke seninle aynı yerde buluşsaydım.
    olmadı kader bizimkisi. sağlık olsun sevgilim..
    özlemiyorum seni sevgilim.
    sen benim SOL YANIMSIN. ORDASIN BURDASIN UNUTMA..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder